Cum comand?

Plasarea unei comenzi pe ispshop.ro poate fi efectuata prin autentificare sau direct fara salvarea datelor personale. Mentionam ca o comanda este plasata mult mai rapid in baza unui cont existent.

Daca inca nu sunteti inregistrat in magazinul nostru online, accesati Cont nou. Avantajele unui cont le gasiti in Contul meu.

 

1. Agaugati produsele in Cos

Folositi meniul de navigare si functia de cautare pentru a gasi produsele dorite.

Produsele pot fi cautate dupa categorie, domeniul de utilizare, brand, natura si dupa alte etichetari.

Daca aveti intrebari cu privire la produsele din magazin, nu ezitati sa ne contactati. Contact

Atentionam ca:

- pozele sunt cu titlu de prezentare;

- culorile produselor prezentate pe site pot varia in functie de displayul unitatii de acces (laptop, tableta, telefon, etc.) si in functie de lotul disponibil;

- coletele cu volum sau greutate mare, necesita recalcularea cheltuielilor de transport. Contactati-ne pentru a afla costul lor. 

 

2. Vizualizati produsele din Cos

Accesati Cosul Meu (click pe pictograma cu imaginea unui cos de cumparaturi) si verificati produsele adaugate. In Cosul meu puteti face modificari, sa editati (stergeti/adaugati) produse, sa va intoarceti inapoi pentru a continua cumparaturile. Rugam sa fiti constient de orice modificare, inainte de a merge spre finalizare comanda, metode de plata.

 

3. Plasati Comanda

Pentru a plasa cu succes comanda Dumneavoastra, completati in ordinea sugerata datele necesare cu privire la livrare, metode de plata, etc. Verificati atent datele inscrise. Daca aveti intrebari, contactati-ne.

Imediat cum ati plasat o Comanda, veti primi un e-mail de inregistrare comanda (cu numarul Comenzii), iar ulterior un apel/email de confirmare Comanda. In cazul platii online cu cardul sau virament bancar (OP), Comanda este procesata abia dupa ce avem confirmarea ca tranzactia a avut loc.

In Contul meu urmariti statusul Comenzii plasate. Procesarea si predarea coletului firmei de curierat are loc in 24 ore, in unele cazuri acest termen poate fi mai mare, dar nu mai mult de 48 ore. Din momentul confirmarii Comenzii, veti fi contactat la necesitate de un reprezentant ispshop.ro sau al firmei de curierat. Mai multe informatii gasiti in Livrare.

Pentru intrebari, contactati-ne.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Despre Comanda in Termeni si Conditii:

6. COMANDA

6.1. Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Produsului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. datele furnizate de catre Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.4.2. produsele comandate de catre Cumparator nu sunt pe stoc, sunt deteriorate sau au fost depistate de Vanzator si/sau Producator/Furnizor.

6.4.3. daca preturile sau alte informatii despre produsele comandate au fost afisate gresit si livrarea nu a fost efectuata. 

6.5. In cazul in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Produsului, in termen de maxim 30 (treizeci) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.